خدمات درمانی
کلینیک دندانپزشکی سعادت مشهد

دندانپزشکی درمانی

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای انجام خدمات درمانی خود به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید.

انجام خدمات دندانپزشکی درمانی به موقع و تحت نظر دندانپزشک ماهر و متخصص، یک اصل اساسی برای حفظ سلامت دندان های خود و نجات به موقع آنهاست.

کلینیک دندانپزشکی سعادت در مشهد به عنوان بهترین و مجهز ترین کلینیک دندانپزشکی با کادری متخصص و مجرب از بهترین دندانپزشکان در محیطی به شدت بهداشتی در خدمت شماست تا با ارائه تمامی خدمات درمانی دندانپزشکی بصورت اقساطی 2 الی 6 ماهه درمان دندان های شما را انجام دهد. 

برخی از خدمات درمانی ارايه شده در کلینیک دندانپزشکی سعادت:

  • اندو(درمان ریشه دندان)
  • روکش دندان
  • جرم گیری دندان
  • کشیدن دندان
  • معاینه عمومی دندان
  • دندان مصنوعی

ما در کلینیک دندانپزشکی سعادت  ما به شما این تضمین را می دهیم تا درمان های انجام شده در این مرکز به بهترین نحوه توسط دندانپزشکانی مجرب و بدون درد و با بهترین مواد دندانپزشکی انجام شوند.

دریافت نوبت خدمات دندانپزشکی درمانی کلینیک سعادت

اندو(درمان ریشه دندان)

با کمک بهترین متخصصان عصب کشی با درد
دندان های خود خداحافظی کنید

روکش دندان

روکش دندان با استفاده از بهترین مواد سرامیکی
توسط برترین لابراتوارها

جرم گیری دندان

جرمگیری تخصصی با بهترین دستگاه ها

کشیدن دندان

کشیدن دندان توسط دکتر متخصص بدون درد

معاینه عمومی دندان

محیطی صمیمی، آرام و بدون استرس با بهترین خدمات برای شما

دندان مصنوعی

انجام انواع پروتز دندان با تضمین کیفیت

انواع خدمات دندانپزشکی درمانی شامل چه مواردی می‌شود؟

همان‌طور که گفته شد برخی از خدماتی که در کلینیک‌های دندان‌پزشکی ارائه می‌شود، در دسته خدمات درمانی و برخی نیز ترمیمی هستند. از طرفی نیز گاهی افراد برای دریافت خدمات زیبایی به دندان پزشکی مراجعه می‌کنند.

خدمات درمانی معمولا به دنبال دندان‌درد، پوسیدگی دندان، جرم گرفتن دندان‌ها، عفونت لثه و دندان، عفونت‌های ریشه و دیگر خدمات دندان پزشکی موردنیاز است. درمان‌های دیگر نیز ممکن است به دنبال آسیب‌های جدی به دهان، دندان و فک موردنیاز باشد.

خدمات زیبایی برای زیباسازی دندان‌ها و بهبود ظاهر آنها درخواست می‌شود. سفیدکردن دندان‌ها، مرتب کردنشان و مواردی ازاین‌دست در زمره خدمات دندانپزشکی درمانی قرار می‌گیرد. حال باتوجه‌به این دسته‌بندی برای انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی، در ادامه با یک دسته‌بندی دقیق انواع این خدمات را با جزئیات کامل‌تری بررسی خواهیم کرد.

چه زمانی دندان نیاز به جرم‌گیری دارد؟

به پلاک های نقش بسته بروی دندان و لثه که موجب بوی بد دهان و تغییر رنگ دندان‌ها می‌شود جرم دندان گویند که می‌تواند منجر به پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه شود.

به‌طور کل جرم گیری دندان روشی برای تمیز کردن دندان است که پلاک‌های چسبیده به لثه و دندان را از بین می‌برد. این نوع تمیز کردن با مسواک زدن‌های روزانه تفاوت دارد و به‌صورت عمیق‌تری می‌تواند رسوب دندان را از بین ببرد.

بزاق دهان حاوی باکتری‌هایی است که یک‌ لایه نازک رسوبی شکل در دهان ایجاد می‌کند و سطوح دندان را می‌پوشاند. وقتی‌که چیزی می‌خورید اسیدها و قندهای موجود در غذا نیز به سطح دندان چسبیده و یک ساختاری به نام پلاک روی دندان ایجاد می‌کنند. باکتری‌هایی که روی این پلاک‌ها زندگی می‌کنند می‌توانند سبب بیماری لثه و پوسیدگی‌های دندانی شوند.

جرم گیری به تمیز کردن دندان و حذف پلاک‌های سطح آن کمک کرده و مانع از بروز مشکلات جدی‌تر خواهد شد. زمان جرمگیری دندان به میزان رعایت بهداشت دهان و دندان بستگی دارد زیرا مسواک زدن دقیق و کامل از بروز پلاک‌های دندانی جلوگیری می‌کند. بیماران می‌توانند هر ۶ ماه یک‌بار دندان خود را جرم گیری کنند.

امروزه روش‌های درمانی زیادی برای زیبایی و رفع مشکلات دندان وجود دارد که نگرانی‌های بیماران را در خصوص مشکلات دهان و دندان برطرف کرده است. جرم گیری روشی برای از بین بردن بو و رنگ بد دندان است.

بیمارانی که به دلایلی ناچار به کشیدن دندان طبیعی خود شده‌اند می‌توانند به کمک پروتز متحرک و ثابت و یا بریج محافظه‌کارانه زیبایی ظاهری لبخند خود را بازیابند. ترمیم هم رنگ و ارتودنسی از دیگر روش‌های درمانی برای رفع مشکلات دهان و دندان است.

همه اینا نمونه هایی از دندانپزشکی درمانی است.

دندانپزشکی با بیهوشی

ما در کلینیک دندانپزشکی سعادت مجهز به اتاق عمل دندانپزشکی هستیم و درمان ها تحت بیهوشی در کلینیک دندانپزشکی ما انجام میشود.

 دندانپزشکی تحت بیهوشی چیست؟

ندانپزشکی بیهوشی یک تخصص در دندانپزشکی است که از روش‌های مختلف بی‌هوشی و تسکین برای انجام درمان‌های دندانی استفاده می‌کند. این روش به ویژه برای بیمارانی که اضطراب شدید از دندانپزشکی دارند، کودکان، افراد با نیازهای ویژه و کسانی که نیاز به درمان‌های پیچیده و طولانی دارند، مفید است.

همین حالا از مشاوره ما بهرمند شوید   05137663700

4.6/5 - (8 امتیاز)