معاینه و مشاوره (رایگان)

معاینه دندانپزشکی

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که دندان های شما از لحاظ زیبایی ظاهری دچار مشکل شده است یا دچار دندان درد شده اید و نیاز به درمان فوری پیدا کرده اید. در این حالت ها معاینه دندانپزشکی توسط پزشک دندانپزشک شما اولین قدم برای درمان و رهایی از ظاهر نامرتب و یا درد دندان می باشد.این معاینه برای این منظور انجام می شود تا مشخص شود که آیا مشکل مربوط به دندان ها و لثه ها وجود دارد یا خیر.معاینه از این جهت بسیار مهم و حیاتی است که باعث می شود درمان به موقع دندان های شما انجام شود و از بروز خرابی و پوسیدگی های آینده بطور قطع جلوگیری شود و برای درمان آن می توان برنامه ریزی کرد.

فرم نوبت گیری معاینه دندانپزشکی رایگان

هنگامی که ما غذا می خوریم، پس از ورود غذا به معده و هضم غذا، ذراتی بسیار کوچک مانند میکروارگانیسم ها در دهان و لابلای دندان های شما باقی می مانند که در نتیجه تمیز نگه داشتن دندان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید به بهترین  شکل ممکن آنها را تمیز کرد.

لازم بذکر است که اگر بی توجه باشیم نسبت به تمیزی دندان ها، مشکلات دهانی و دندانی شروع شده و می تواند موجب خرابی و پوسیدگی دندان های شما شود.

تشخیص این مشکلات بصورت اصولی و ریشه ای، توسط دندانپزشک شما با معاینه تخصصی امکان پذیر است که باید در اسرع وقت توسط ایشان معاینه و چکاپ شود.بهتر است که معاینه توسط دندانپزشک شما بصورت منظم و هر چندوقت یک بار انجام شود.

معاینه دندانپزشکی چه زمانی باید انجام شود؟

لازم به ذکر است که تعداد افرادی که در ایران به طور منظم معاینه دندانپزشکی انجام می دهند بسیار کم است. در بیشتر مواقع اولین معاینه دندانپزشکی ، دوره ای است که دندان عقل شروع به رشد می کند. اگر مشکلی برای دندان ها و لثه ها وجود نداشته باشد، معاینات دندانپزشکی توسط بیماران انجام نمی شود. به طور خلاصه می توان گفت که بیماران با مراجعه به دندانپزشک حتما شکایتی دارند که به دندانپزشک مراجعه می کنند. البته این نگرش به شدت اشتباه است. این نکته را نباید نادیده گرفت که سلامت دهان و دندان از نظر سلامت عمومی بدن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

به دلیل بی توجهی به معاینات منظم دندانپزشکی، بسیاری از مشکلات به ویژه پوسیدگی دندان به راحتی  ایجاد می شود. یکی از دلایل رایج برای ایجاد اختلال در معاینات روتین دندانپزشکی ، این باور است که معاینه دردناک خواهد بود. با این حال، معاینه دندانپزشکی به هیچ وجه دردناک نیست. با این حال، باید بگوییم که روش‌هایی مانند عکس‌برداری با اشعه ایکس دندان هیچ درد یا دردی ایجاد نمی‌کنند.

کلینیک دندانپزشکی سعادت به دلیل استفاده از بهترین امکانات و مواد اولیه و همچنین بهترین دندانپزشکان مشهد بهترین کلینیک مشهد شده است.

مفتخریم که در این مرکز درمانی تمامی خدمات درمانی شما را بصورت اقساطی و طرف قرارداد بیمه های مختلف انجام دهیم.

لبخند شما امضای ماست.

خدمات ما در معاینه عمومی دندانپزشکی